.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای وزیر ، به داد ورزش مازندران برس!

حاکمان موقت ورزش مازندران، تنها در مواقع پیروزی ورزشکاران مازنی حضورشان پررنگ می شود اما در مواقع بحرانی، چنان سکوتی اختیار می کنند که موجب تعجب همگان می گردد .

به گزارش دریانیوز، حاکم موقت بر ورزش مازندران و تیم همراهش هرگاه پیروزی های پی در پی ورزشکاران مازندرانی را مشاهده می کنند سراسیمه به صحنه رسانه ها می آیند و طوری وانمود می کنند که گویی خود آنها در کارزار به پیروزی دست یافته اند اما اگر شکست و بحرانی در ورزش مازندران بوجود بیاید سعی می کنند جا خالی دهند و عبور کنند.

تیم حاکم بر ورزش مازندران با پیروزی ورزشکاران مازنی در عرصه کشتی و وزنه برداری حضورش آنقدر در رسانه ها پر رنگ می شود که گاهی مشمئز کننده نیز می گردد .

از سایت دستگاه ورزش گرفته تا گفتگوهای گرم و صمیمی مسئولان در رسانه ها همه و همه نشان می دهد که این تیم چقدر علاقه به ورزش مازندران دارد !

اما وقتی صحبت از ناکامی ورزشکاران در مسابقات داخلی و بین المللی می رسد گویی کسی در اداره کل ورزش زندگی نمی کند . همه مهر سکوت بر لب می زنند و تا زمانی که بحران ها و شکست ها تمام نشود و پیروزی و جشن ورزشکاران اغاز نگردد دائم در حال جا خالی دادن می باشند.

نمونه بارز این فرار ، وضعیت بحرانی دو تیم مطرح فوتبال کشورمان یعنی شموشک نوشهر و نساجی مازندران است . پریچهره و معاونینش بجای حل این بحران در این دو باشگاه دائما در حال پاک کردن صورت مساله هستند .

اقدامی که از دید رسانه ها و فوتبال دوستان مازندرانی پاک نخواهد شد .

به وزیر شمالی ورزش کشورمان نیز پیشنهاد می کنیم تیمی را برای حل این موضوع مشخص نمایند تا این دو تیم که از سرمایه های کشورمان محسوب می شوند هر چه زودتر از بحران خارج شوند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1390
هر روز که از عمر مدیریت پریچهره میگذره گند های زیادی رو میشه که معلوم نیس کی باید جوابگو باشه... خدا میدونه ...
دوست سي ساله ايشان 29 آبان 1390
ايشان بجزميزش بفكرهيج جيزديكري نيست وبدبخت ورزش وورزشكاران مازندرات كه بايدبازيجه يك ادمي بشه كه باهاش بخاطرميزش لرزانه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.